Bedrijfsfilosofie

Puur Weijers & Weijers is een wij-organisatie die collectief werkt aan het beste resultaat op een maatschappelijk verantwoorde wijze. Het accent ligt op het creëren van een enthousiast werkklimaat vanuit een inspirerende gedragshouding. Creativiteit, verantwoordelijk ondernemerschap vormen belangrijke beleidskaders, eigenbelang is ondergeschikt.
Een goede balans tussen werk en privé is daarbij onontbeerlijk.
De normen en waarden van Puur Weijers & Weijers worden gevormd door:
dienstbaarheid, waarheid, vrijgevigheid, matigheid, vergankelijkheid, liefdevolle
vriendelijkheid, aandachtigheid en wederzijdse afhankelijkheid.
Ankerpunten:
Een goede balans tussen werk en privé is daarbij onontbeerlijk.
De normen en waarden van Puur Weijers & Weijers worden gevormd door:
dienstbaarheid, waarheid, vrijgevigheid, matigheid, vergankelijkheid, liefdevolle
vriendelijkheid, aandachtigheid en wederzijdse afhankelijkheid.
Ankerpunten:
- Klein is het nieuwe groot
"Small is beautiful", klein doen, maar groot denken.
Steeds kleine stapjes nemen, dan kun je beter om je heen kijken.
Omgevingsgericht en vanuit menselijke maat ondernemen.
In de eerste plaats durven denken in relaties in plaats van in resultaten. - De juiste spirit en kracht
Wij bedoelen de kracht van de kwetsbaarheid, dat lijkt paradoxaal. Maar juist
door je kwetsbaar op te stellen, maak je enorme krachten los. - Originaliteit
Nadenken vanuit de eigen identiteit. De tijd van namaak en imago is voorbij.
Wij willen als creatieve ondernemers andere ondernemers, bedrijven,
instellingen etc. aantrekken door onszelf te zijn, eerlijk en echt. - Het juiste tempo
Het verschil tussen fast en slow is het verschil tussen hoofd en hart. Met slow bedoelen we niet langzaam, maar het teruggaan naar het natuurlijke en het menselijke dat we zijn kwijtgeraakt. We willen het juiste tempo hervinden. Slow staat bij ons voor het kalme, voorzichtige, stille, intuïtieve, ongehaaste, geduldige, bedachtzame en kwalitatieve. - Het juiste doel
We denken niet in problemen, maar in oplossingen. Daardoor stimuleren we de positieve ontwikkeling van ons bedrijf en van onze commerciële partners (commercieel idealisme).
De marketingstijl van Puur Weijers & Weijers wordt gekenmerkt
door 6 p's:- People
- Purpose
- Planet
- Profit
- Pleasure
- Passion